czwartek, 14 listopada 2013



BRANSOLETKA







Różowo-szara bransoletka powstała z koralików SuperDuo Luster: Metallic Pink i Marble Lt. Greek. Dodatkowo do połączenia dwóch kolorów SuperDuo użyłam koralików Toho Round 11o Permanent Finish - Galvanized Starlight.
Całość prezentuje się bardzo delikatnie a koraliki Toho nadają bransoletce blasku. Tym razem udało mi się wykończyć końcówki bransoletki koralikami J co dało całkiem fajny efekt.

***

W związku z tym że pojawiło się sporo "zapytań" o "przepis" na powyższą bransoletkę postanowiłam wstawić 4 ilustracje które przedstawiają podstawowe kroki jej tworzenia.
Z rysunkami technicznymi ostatnią przygodę miałam chyba z pięć lat temu więc mam nadzieję że jakoś się w tym połapiecie. Schemat  jest naprawdę banalny i bardzo przyjemnie się go tworzy. Poszczególne poziomy bransoletki przedstawiłam na "płasko" z zachowaniem ilości użytych koralików (SuperDuo i Toho) w mojej bransoletce. Jeśli wzór będzie pomocny pochwalcie się tym co stworzyliście ;-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz